Smrzotine i opekline

Smrzotine

Smrzotina je lokalno akutno oštećenje kože i potkožnog tkiva uzrokovano dužim izlaganjem ekstremnoj hladnoći. Početne promjene očituju se tvrdoćom, bljedilom, a kasnije crvenilom te plavkastom bojom kože.Zahvaćeno područje je obično manje osjetljivo na dodir,ali ponekad može biti prisutna i jaka bol.Nagli prestanak osjećaja hladnoće znak je početka smrzavanja. Najčešće su zahvaćeni periferni dijelovi tijela : nos,uške, prsti ruke i stopala.

Opekline

Opeklina je vrsta ozljede kože ili potkožnih tkiva izazvana toplinom, električnom strujom, kemijskim tvarima, trenjem ili radijacijom. Opekline koje zahvaćaju samo površinski dio kože nazivamo površinskim opeklinama ili opeklinama prvog stupnja. U slučaju da oštećenje prodre u donje slojeve kože, radi se o opeklini drugog stupnja, dok opekline trećeg stupnja zahvaćaju sve slojeve kože. Opekline koje prodru toliko duboko da osim kože zahvate i potkožna tkiva kao mišiće i kosti definiramo kao opekline četvrtog stupnja

Liječenje u barokomori

HBOT smanjuje edem i upalnu reakciju, sprječava infekciju rane, potiče epitelizaciju i regeneraciju kože, smanjuje dubinu ozljede te gubitak tekućine kroz ozlijeđeno  tkivo, omogućava dopremu kisika do najudaljenijh stanica tkiva i skraćuje vrijeme bolničkog liječenja .

professions-man-doctor-1

Pitajte doktora

Zatražite video ili telefonske konzultacije ili se putem e-maila konzultirajte sa liječnikom ili kirurgom specijaliziranim za vaš problem i saznajte sve što vas zanima o određenom tretmanu ili liječenju.

professions-man-doctor-1

Pitajte doktora